Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas ja Swedbandki erasegmendi juht Tarmo Ulla avavad saates „Teeninduse teejuht“ ukse teenindusvaldkonna südamesse ning arutavad teemal, kuidas hoida ja arendada era- ja äriklientide suhteid. Mõlemad juhid tõdevad saates, et kõik algab ettevõtte brändi loomisest.
- Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas, saatejuht Alyona Stadnik ja Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla. Foto: Äripäev
Mõlemad juhid räägivad, et klientide vajadused muutuvad aina spetsiifilisemaks ning rõhutavad, et kliendi hääl, personaliseeritud lähenemine on kõige alus.
Tele2 Eesti ärikliendi üksusejuht Jürgen Jalakas sõnab, kui olulised on pikaaegsed suhted, töökindlus ja paindlikus, mis Tele2 Eesti strateegias olulisel kohal.
Swedbanki erasegmendi juht Tarmo Ulla sõnul on nii era- kui ka ärikliendi vaates oluline aru saada, et tegelikult toimuvad need sünkroonis ja lõpuks on kõige olulisem ikkagi ettevõtte bränd ehk kuvand, kuidas ettevõtte igal hetkel kliendile appi tuleb ja on toeks.
Saates jagatakse teeninduse valdkonna perspektiive ja praktilisi näpunäiteid äri ning eraklientide halduses, mis on abiks igale teenindusjuhile.
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Kliendisuhete asjatundjad: ettevõte olgu brändina nii hea, et keegi ei raatsi su juurest lahkuda
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.