• 17.04.25, 13:21

Selveri oma logistikakeskus sai teoks pärast 15 aastat planeerimist

Selveri plaanist luua oma logistikakeskus on Eestis räägitud juba üle 15 aasta. Tunamullu septembris loodi selleks eraldi ettevõte NG Logistics ning poolteist aastat hiljem on keskus püsti, ligi 140 uut inimest tööle värvatud ning välja õpetatud.
NG Logisticsi juhatuse liige Mario Kõiv „Logistikauudised eetris“ saate salvestusel.
  • NG Logisticsi juhatuse liige Mario Kõiv „Logistikauudised eetris“ saate salvestusel.
  • Foto: Tõnu Tramm
Kuidas uut logistikakeskust nullist sajani käima lükata, rääkis saates „Logistikauudised eetris“ ettevõtte tegevjuht Mario Kõiv.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 10:11
Jaeketist väljaarvamine oli surmav, ka teised väiketootjad on mures
Jaekett: ise võiks julgem olla
Harjumaal 30 aastat tegutsenud väike lihatööstus A-Vorst lõpetas tootmise, sest väiketootjal oli keeruline saada oma kaupa suurtesse poodidesse müügile. Sama muret jagavad teisedki väiketootjad.
Uudised
  • 18.03.25, 14:26
Mantinga juht Rain Palmiste private labelist: vastastikkuselt kasuliku koostööni jõuda on väga raske
Omamärgitoodete tootmisel on kõige olulisemaks osaks jaekettide ja tootjate omavaheline koostöö, mis oleks mõlemale poolele kasulik.
Uudised
  • 14.03.25, 11:06
Sirje Potisepp: koduturul on omamärgitoode saatanast
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 07.03.25, 13:57
Tarmo Toiger jaekettide olukorrast: hüpe on näiline, paljusid poode ähvardab sulgemine
Suurtel jaekettidel on kasutuid ruutmeetreid liiga palju, mistõttu on nende konsolideerumine või uste sulgemine vägagi tõenäoline stsenaarium, ütles KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger jaekettide ühisseminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele