• 17.04.25, 13:21

Selveri oma logistikakeskus sai teoks pärast 15 aastat planeerimist

Selveri plaanist luua oma logistikakeskus on Eestis räägitud juba üle 15 aasta. Tunamullu septembris loodi selleks eraldi ettevõte NG Logistics ning poolteist aastat hiljem on keskus püsti, ligi 140 uut inimest tööle värvatud ning välja õpetatud.
NG Logisticsi juhatuse liige Mario Kõiv „Logistikauudised eetris“ saate salvestusel.
  • NG Logisticsi juhatuse liige Mario Kõiv „Logistikauudised eetris“ saate salvestusel.
  • Foto: Tõnu Tramm
Kuidas uut logistikakeskust nullist sajani käima lükata, rääkis saates „Logistikauudised eetris“ ettevõtte tegevjuht Mario Kõiv.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 10:11
Jaeketist väljaarvamine oli surmav, ka teised väiketootjad on mures
Jaekett: ise võiks julgem olla
Harjumaal 30 aastat tegutsenud väike lihatööstus A-Vorst lõpetas tootmise, sest väiketootjal oli keeruline saada oma kaupa suurtesse poodidesse müügile. Sama muret jagavad teisedki väiketootjad.
Uudised
  • 18.03.25, 14:26
Mantinga juht Rain Palmiste private labelist: vastastikkuselt kasuliku koostööni jõuda on väga raske
Omamärgitoodete tootmisel on kõige olulisemaks osaks jaekettide ja tootjate omavaheline koostöö, mis oleks mõlemale poolele kasulik.
Uudised
  • 14.03.25, 11:06
Sirje Potisepp: koduturul on omamärgitoode saatanast
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 07.03.25, 13:57
Tarmo Toiger jaekettide olukorrast: hüpe on näiline, paljusid poode ähvardab sulgemine
Suurtel jaekettidel on kasutuid ruutmeetreid liiga palju, mistõttu on nende konsolideerumine või uste sulgemine vägagi tõenäoline stsenaarium, ütles KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger jaekettide ühisseminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele