• 10.06.25, 14:00

Ära raiska kliendi aega, e‑poe edu peitub lihtsuses

Kasutajate aja raiskamine on patt, eduka e‑poe taga on lihtsus ning pidev testimine ja täiendamine, ütles e‑poode arendava Opus Online'i juht Margus Eha.
Opus Online'i tegevjuht Margus Eha ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
  • Opus Online'i tegevjuht Margus Eha ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
  • Foto: Äripäev
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" keskendume e‑kaubanduse võtmetegurile ehk kasutajakogemusele. Saatejuht Kuldar Kullasepp räägib Margus Ehaga sellest, kuidas läbimõeldud kasutajakogemus aitab kasvatada müüki, suurendada usaldust ja luua püsikliente.
Eha jagab oma enam kui 15aastast kogemust e‑poodide arendamisel ja toob näiteid sellest, kuidas kliendi teekond algab ammu enne e‑poe lehele jõudmist ja lõpeb alles pärast ostujärgset teenindust. Räägime praktilistest vigadest, mida kaupmehed sageli teevad – näiteks ostu jooksul liiga paljude andmete küsimine või mobiilivaadete alahindamine. Pakume välja lahendusi, kuidas vigu vältida.
Samuti käsitleme tehnoloogiliste platvormide mõju, ligipääsetavuse tähtsust ja seda, miks ostukorvi poolelijäänud tooteid puudutavad teavitused võivad olla just õigel ajal väga tõhusad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saade pakub nii strateegilist mõtteainet kui ka konkreetseid nõuandeid, millest oma poe täiustamist alustada.
Tahad edukat e-poodi? Ekspert jagab nõu ja levinud vigu
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele