• 05.08.25, 14:36

Mis on uus ostukogemuse trend, mille Zalando peagi käivitab?

Euroopa üks suurim e-kaupmees Zalando personaliseerib kliendikogemust, investeerib suuruse-soovitustesse ja kasutab tehisintellekti, et muuta ostlemine sujuvamaks ja tagastused täpsemaks. Kuidas täpsemalt, seda selgitab Zalando turuarenduse ja strateegia juht Mariliis Karu.
Suunamuutustest räägivad kaubandus.ee raadiosaates Omniva Eesti ja ELi müügijuht Kristo Kõivumägi ja Zalando turuarenduse ja strateegia juht Mariliis Karu.
  • Suunamuutustest räägivad kaubandus.ee raadiosaates Omniva Eesti ja ELi müügijuht Kristo Kõivumägi ja Zalando turuarenduse ja strateegia juht Mariliis Karu.
  • Foto: Claudio Schwarz on Unsplash
Zalando toob ostlemisse meelelahutust. “See on praegu suur trend, selline TikToki laadne kogemus – šoppamine peaks olema integreeritud meelelahutuse ja igapäevarutiiniga, olema võimalikult sujuv läbi teiste tegevuste,” rääkis Karu.

Seotud lood

Uudised
  • 26.06.25, 11:25
Tarneahelaekspert: kaupmehe edu sõltub täna kiirusest, mitte tootevalikust
Ettevõtted, kes suudavad tarned teha kiiremini, läbipaistvamalt ja täpsemalt kui konkurendid, ei kasvata üksnes efektiivsust, vaid võidavad ka kliendi lojaalsuse. Iga katkestus tarneahelas tähendab kaotatud tellimust ja sageli ka kaotatud klienti, rääkis tarneahelaekspert Muddasir Ahmed Pärnu Tarneahelakonverentsil.
Uudised
  • 05.08.25, 12:31
Eesti e-kaubandus peab ellujäämise nimel pingutama – konkurents kasvab, nõuded karmistuvad
Kaks kolmandikku eestlastest ostab kaupu otse Hiinast
Kohalikud e-kaupmehed kasutavad kavalaid võtteid, kuidas konkurentsis püsida, kuigi surve Hiinast on suur ja Euroopa Liit lajatas veebipoodnikele selga äsja veel ühe nõude juurde.
Uudised
  • 16.07.25, 10:32
Omniva saab Zalandole eksklusiivseks tarnijaks Balti riikides
Omniva on sõlminud strateegilise partnerluse Euroopa ühe suurima moe-e-kaubanduse ettevõttega Zalando. Alates sellest kuust on Omniva Zalando ainus viimase miili tarnepartner Eestis, Lätis ja Leedus, teenindades kogu piirkonna tellimusi oma ulatusliku pakiautomaadi- ja kullerivõrgustiku kaudu.
Saated
  • 05.08.25, 11:31
Rimi Eesti juht: toidupoodide lahtiolekuajad võiksid olla lühemad, aga muutus oleks valus
Eesti toidupoodide lahtiolekuajad on Euroopa mõistes liiga pikad ning nende lühendamine võiks aidata ohjata kasvavaid kulusid, rääkis Rimi Eesti Food juht Kristel Mets. Samas nendib ta, et inimesed on harjunud pikka aega avatud poodidega ja muudatus oleks tarbijatele valus.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele