• 05.08.25, 12:31

Eesti e-kaubandus peab ellujäämise nimel pingutama – konkurents kasvab, nõuded karmistuvad

Kohalikud e-kaupmehed kasutavad kavalaid võtteid, kuidas konkurentsis püsida, kuigi surve Hiinast on suur ja Euroopa Liit lajatas veebipoodnikele selga äsja veel ühe nõude juurde.
Viimasel ajal on konkurents kasvanud mitte ainult veebipoodide, vaid ka klientidele kaupa tarnivate logistikaettevõtete vahel.
  • Viimasel ajal on konkurents kasvanud mitte ainult veebipoodide, vaid ka klientidele kaupa tarnivate logistikaettevõtete vahel.
  • Foto: Liis Treimann
“Me tunneme Eesti klienti ja suudame pakkuda kiiret tarnet ning personaalset teenindust,” ütleb veebimööblipoe ON24.ee tegevjuht Arti Kütt. Ta loeb ette veel hulga teenuseid, mida paljud välismaised kauplused ei paku – mööbli kojuvedu, kokkupanek, äravedu ja vanade esemete utiliseerimine.

Seotud lood

Uudised
  • 16.07.25, 10:32
Omniva saab Zalandole eksklusiivseks tarnijaks Balti riikides
Omniva on sõlminud strateegilise partnerluse Euroopa ühe suurima moe-e-kaubanduse ettevõttega Zalando. Alates sellest kuust on Omniva Zalando ainus viimase miili tarnepartner Eestis, Lätis ja Leedus, teenindades kogu piirkonna tellimusi oma ulatusliku pakiautomaadi- ja kullerivõrgustiku kaudu.
Uudised
  • 04.07.25, 13:59
Tartu Kaubamaja tegevjuht: tarbijakäitumine on muutunud, aga füüsilise keskuse eelised püsivad
Tartu Kaubamaja külastatavus on viimastel kuudel jäänud mõnevõrra alla varasematele aastatele, kuid suvekuudelt oodatakse taas aktiivsemat liikumist ja paremat tulemust. Tartu Kinnisvara tegevjuhi Kristel Liivapuu sõnul mõjub keskusele hästi kõik, mis toimub linna südames.
Uudised
  • 20.06.25, 11:50
E-kaubanduse trendid: enim e-poe oste tehakse õhtuti, eelistatakse eelkõige pakiautomaate
Valdav osa inimesi teeb veebis oste õhtutundidel ning enim kasutatakse kauba kättesaamiseks pakiautomaate, näitab Gemius Groupi värske uuring. Samas püsivad probleemid tarnekiiruse ja -kuludega, mis mõjutavad kasutajakogemust.
Uudised
  • 26.06.25, 11:09
SUUR LUGU | Balti riikide jaekaubanduse trendide uuring: hüpermarketid kukuvad püsivalt
Üldine trend: Maxima maine langeb ja Rimi oma tõuseb kõigis kolmes Balti riigis
Uuringufirma NielsenIQ suur jaekaubanduse uuring ja tulemuste raport nii Eesti, Läti kui ka Leedu turu kohta näitab hüpermarketite formaadi pidevat langust. Samas on näha poodide omamärgitoodete kasvu.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele