14. aprill 2020

Eriolukorras on kaupmeestele suureks abiks tänapäevased iseteenindustehnoloogiad

Praeguses eriolukorras on kauplejad silmitsi erinevate probleemidega. Tuleb tagada, et tooteid poes jaguks ja et internetist tellitud tooted jõuaksid klientideni õigeaegselt. Samal ajal tuleb mõelda ka sellele, kuidas poodide töötajaid kaitsta ning aidata ka neil kontakte vältida. Siinkohal on kauplejatele oluliseks abiks iseteenindustehnoloogiad.
Foto: Gytis Vidziunas www.gytisfoto.lt

„Praeguses olukorras tuleb arvestada, et toidupoodidest ostetakse lähiajal lisaks toidule ka muid tarbekaupu, kuna kaubanduskeskuste sulgemise tõttu on ligipääs muudele poodidele piiratud. Seetõttu soovivad poed aina rohkem tagada, et kliendid peaksid omavahel poes vähem kokku puutuma ning ka poe töötajad saaksid kontakte inimestega vähendada. Eelmine nädal oli kaupmeeste jaoks tõeline väljakutse, kus poelette tuli kiirelt ja efektiivselt täita ja samal ajal hoolitseda ka poe töötajate turvalisuse eest,“ sõnas StrongPoint AS juht Priit Peterson

Tema sõnul on hetkel turul tekkinud olukord, kus iseteenindus on muutunud äärmiselt oluliseks. Järjekorrad e-poest tellides on muutunud pikaks ja poed peavad hoolega pingutama, et kogu kaup klientideni toimetada. Samuti on heaks lahenduseks toidukappide kasutamine, kus e-poest tellitud kaup toimetatakse spetsiaalsesse kappi, kust saab toidu kontaktivabalt kätte. Kõigi nende lahenduste eeliseks on, et need aitavad vähendada inimestevahelisi kontakte.

Paljudes poodides on täna kasutusel puldiga skaneerimislahendused, millega ei teki toodete eest makstes kassa juurde järjekordi. See on oluline, kuna just kassajärjekorras kipub 2 meetrise distantsi hoidmise soovitus ununema.

„Plaanime lähiajal turule tuua ka zero touch lahenduse, kus ei ole ostu sooritamiseks vaja midagi puutuda. Masinale tuleb spetsiaalne nupp, mis suunab inimese maksma ja seda saab jalaga vajutada ning puu- ja juurviljade tuvastamise teeb ära spetsiaalne kaamera,“ rääkis sõnas StrongPoint AS juht Priit Peterson.

StrongPoint tagab lisaks iseteeninduskassade paigaldusele ka nende muretu toimimise ning suurenenud nõudluse ja kasutuse tõttu on seadmeid tulnud ka tavapärasest enam hooldada. Seetõttu on ka tehnikud varustatud vajalike hügieenitarvetega, kuid samas on jätkuvalt oluline tagada kiire teenindus ja hooldus. Seda eriti ajal, kus surve poodidele on märksa suurem kui tavaliselt.

StrongPoint arendab ja integreerib erinevaid tehnoloogilisi lahendusi jaekaubanduses– alates jaeketi haldussüsteemidest lõpetades iseteeninduskassade ja muude automatiseeritud lahendustega. Samuti pakub StrongPoint tuge ja hooldust. Ettevõttes töötab 525 inimest üle maailma, kelle pikaajaline kogemus aitab klientide soovidele parimal viisil vastu tulla.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757