Toitlustusettevõtete edetabeli esikolmiku kõik esindajad ütlevad, et sellele aastale vaatavad nad positiivse pilguga – inimesed käivad väljas söömas ning on valmis kvaliteedi eest ka maksma.

- Argentiina restorani omanik Ego Riener Lootsi tänava restoranis
- Foto: Liis Treimann
Restoranidel oli hea aasta! “Möödunud aasta oli meie jaoks läbi aegade parim,” ütlevad restorani Pull esindajad Enn Tobreluts ja Andres Tuule ja täpsustavad, et see tulenes muuhulgas sisemiste struktuuride muutmisest. “Muutsime oma tegevust juhtimisalaselt efektiivsemaks,” täpsustavad nad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.