Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Käo peab oma edukamaks ettevõtmiseks Tallinna Kaubamaja
NG Investeeringute juhatuse esimees Jüri
Käo ütles Äriplaani konverentsil, et peab oma senistest ettevõtmistest kõige
edukamaks Tallinna Kaubamaja kontserni arengut.
Kaubamaja gruppi kuuluva Selveri keti minekut Läti turule ei pea Käo liiga hiliseks. "Ka äriõpikus on öeldud, et pole vaja ronida välisturgudele enne, kui sa pole tugev omal turul," ütles Käo. "Täna olen kaubamaja arenguga väga rahul," märkis Käo.
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Ruth Laatre peab Eesti kaubanduskettidest huvitavaks just Selveri edasist arengut. Selveri keti edasisi trende ei osanud Laatre täpselt öelda. "Selveri kett võib muutuda atraktiivseks pärast Läti turule sisenemist ka mõne Euroopa tegija jaoks".
Laatre ütles, et tal on hea meel et Saksa odavmüügikett Lidl ei tulnud Eesti turule. "See teeb mul elu ja töö kergemaks," ütles Laatre. "Samas teades, kuidas toimivad suurkontsernid nagu Lidl, oleks see pannud Eesti kaupmehi üle vaatama oma tegemisi," sõnas Rimi juht."Lidli tulek oleks Eesti kaubandusturgu raputanud. Siiski oli Eesti turg Lidli jaoks väike," märkis Laatre.
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.