Kaubandus.ee  • 16. jaanuar 2007
Jaga lugu:

Eelmise aasta kalleim reklaamikampaania maksis 4 miljonit

Mullu nõudis palju raha Digi TV turuletoomine, kõige kallim kampaania oli Starmani ZUUMtv, mis maksis 4 miljonit krooni.

Elion kulutas DigiTV käivitamisele ligi 1,5 miljonit ja sai vastu 25 000 uut klienti. Kui palju kliente leidis Starman õhupallidega kampaania käigus, ei soovinud ettevõtte turundusdirektor Henri Treude täpsustada, kirjutab Äripäev.

Ecwadori tegevjuhi Heily Aaviku meelest iseloomustas 2006. aastat igas mõttes kvaliteedi kasv. Ettevõtted tellisid kvaliteetsemaid reklaame, olles valmis ka rohkem maksma. Samas saab neid reklaame näidata mitu hooaega, kuna nad ei devalveeru. Ka meedia planeerimisel arvestati konkreetselt ja täpselt õige sihtrühmani jõudmist. "Jahile kuulipildujaga enam ei minda," tähendas Aavik.

Avaliku sektori kampaaniatest oli eelmisel aastal üks kallimaid kalasöömisele õhutanud kampaania. Kalaliidu juhataja Valdur Noormägi oli tulemustega rahul, kuna eelmiste aastatega võrreldes kasvas läbimüük 20%. "Selle aasta alguseks oli kalalett täitsa tühi," üllatas nii edukas müük Noormäge meeldivalt.

Nii Saku Õlletehas kui ka A. Le Coq tegid eelmisel aastal tarbijamänge. Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa hinnangul oli läbi aegade edukaim Originaali suvepromo, mille käigus saadeti firmale 1,2 miljonit osavõtukoodi.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt