Eelmisel aastal suurenes Statoilis
toidupakkumise müügimaht üle 50 protsendi.
Hot dog Kabanoss on teenindusjaamade kõige populaarsem toode – neid müüakse aastas üle miljoni, kõige rohkem kasvas 2006. aastal aga võileibade ja kuumade jookide müük, kirjutas Eesti Päevaleht.
“Oleme pööraselt rahul!” hindab Statoil Eesti ASi kontseptsioonijuht Kai Realo kaks aastat väldanud toidupakkumise arendamist.
Klientide söömisharjumustega hästi kursis olev Realo ütleb, et eestlane tahab lasta kõik ahjus soojaks teha ja juua kõrvale kokakoolat.
Realo hinnangul meelitab kiire eluviis inimesi eelistama Statoili teenindusjaama suurele ja väsitavale hüpermarketile.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.