Viimase ACNielseni uuringu põhjal on
rahvusvaheline ettevõte Danone jõudsalt kasvatanud läbimüüki Eesti poodide
jogurtilettidel ning on oma müügikäibe suuruselt tõusnud turuliidri
positsioonile.
Danone Eesti müügikoordinaatori Angelika Tauki sõnul oodati küll Danone'i läbimüügi kasvu, aga sedavõrd suur hüpe tuli firmale positiivse üllatusena, teatas ettevõte.
Kui detsembri ja jaanuari läbimüügi alusel tehtud analüüs seadis Danone'i üsna võrdsele positsioonile teiste juhtivate jogurtitootjatega, siis veebruaris ja märtsis jäid Valio ja Tallinna Piimatööstus Danone'i käibetasemest maha juba ca 5 protsendiga. Täna kuulub Danone'i jogurtitoodetele 29,3 protsenti rahalisest turuosast.
Danone on värskeid piimatooteid valmistav rahvusvaheline firma, mille tooted on müügil enam kui 40 riigis üle maailma. Eestis on Danone'i tuntuimad tooted Actimeli jogurtijoogid ja Activia jogurtid.