• 30.05.07, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adidase Põhjamaade juht: saame aastaga Nike'st paremaks

Adidase Põhjamaade regiooni uus juht Magnus Rylander peab Baltimaid fantastiliseks turuks, mis kasvab kiiresti.
Rylanderi sõnul on Adidasel plaan aastaga muutuda Baltimaades turuliidriks. Praegu umbes 20%-st turuosa omav Adidas peaks selleks mööduma oma peamisest konkurendist Nike'st, kelle turuosa on hetkel hinnanguliselt 25-30%.
Rylander usub, et nad mööduvad Nike'st, sest tema sõnul on Adidase kasv kiirem kui Nike'l. Rylander peab Adidase tugevaks küljeks seda, et esimesena avas just Adidas oma kontori Baltimaades 2006. aastal. Adidasel on kavas aasta jooksul avada lisaks Riiale kontorid ka Tallinnas ja Vilniuses.
"Baltimaades kontori avamine tähendas organisatsiooni restruktureerimist," ütles Rylander. Mehe sõnul on ettevõttele olulised Baltimaade kontori töötajad, kes tunnevad väga hästi sealset turgu ning tänu kellele on paranenud ka ettevõtte müügitulemused. Rylander rõhutas iga turu omapärade tundma õppimist ja seeläbi klientidele lähemale jõudmist.
Adidase Põhjamaade regiooni juht peab ettevõtte kiire kasvu puhul oluliseks just kohanemist erinevate turgudega. "Eestis on oluline just tervisejooks, Leedus korvpall," tõi ta näiteid Baltimaade erinevustest.
Rylanderi sõnul on kavas aasta lõpuks suurendada ka poodide arvu Baltimaades, aasta lõpuks on Baltimaades üheksa poodi.
Rylanderi sõnul on kasv kiire kõigis kolmes Balti riigis ning ettevõte kavatseb jätkata investeeringuid regiooni. "Meie jaoks on tegu väga olulise investeeringuga," ütles ta. Rylander ei soostunud ütlema palju on Adidas Baltimaadesse investeerinud ja palju kavatseb veel investeerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 07:00
Nixori loodud kassatarkvara NexuFront muudab kaubandusettevõtte edukamaks
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele