Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kellafirma: Charlize Theron tegi meid lolliks!
Kellafirma Raymond Weil nõuab kohtu kaudu
tagasi miljoneid dollareid oma reklaamnäolt Charlize Theronilt, kes ilmus
mullusele Texase filmifestivalile Diori kellaga.
Femalefirsti andmeil oli näitlejanna reklaamilepingu väärtus ligi 20 miljonit dollarit. Weili esindajad vahutavad vihast ja nõuavad Theronilt lepingu rikkumise eest raha tagasi, vahendas SLÕhtuleht.
"Kui oled Ralph Laureni modell, ei tohi sa Oscarite galal Guccit kanda," toob Weili advokaat David Jaraslowicz tabava võrdluse. "Ta õõnestas kogu meie reklaamikampaaniat. Kulutasime Theronile keskenduvale kampaaniale terve varanduse - ja tema läheb ja teeb meid kogu tööstusharu ees lolliks, kandes Diori."
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.