Kaubandus.ee  • 24 oktoober 2007
Jaga lugu:

Müügipiirangud vähendasid kvaliteetõlle müüki

Eesti õlleturu kogumahuks 2007. aasta kolmandas kvartalis kujunes 35,3 miljonit liitrit õlut. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on õlleturg vähenenud 1,9 miljonit liitrit. Langus toimus eelkõige kvaliteetmarkide arvelt, teatas õlletootjate liit.

„Tänaseks võib ütelda, et Tallinna müügipiirangud on eelkõige mõjutanud lahjema ja kvaliteetsema õlle tarbijat,” sõnas Eesti Õlletootjate Liidu president Cardo Remmel. „Odavate ning kangete õllede läbimüük ei ole võrreldes eelmise aasta sama perioodiga muutunud.”

Jätkuvalt on turuliidri positsioonil Saku Õlletehase AS 45% turuosaga kolmanda kvartali andmete põhjal. Ka nemad avaldavad muret, kuna sortimendis on vähikäiku täheldada just kvaliteetmarkide seas. „Joogitööstus on üks Eesti kõige kiiremini arenevaid majandussektoreid, mis on oma tootearenduse ja innovatsiooniga võrreldav Euroopa suurimatega. On see olnud aga võimalik just tänu sellele, et Eestis on jõudsalt arenenud kvaliteetmarkide tarbimine,” ütles Saku Õlletehase tegevjuht Ireneuz Smaga.

„Eesti Õlletootjate Liidu üks peamisi eesmärke selle loomisel oli eestlaste õlletarbimisharjumuste arendamine. Kui veel kevadel võis öelda, et see töö oli vilja kandnud ning aina enam eestlasi eelistas õllede puhul kvaliteeti kvantiteedile, siis tänane pilt on taas üsna nutune,” kommenteeris A. Le Coq Tartu Õlletehase tegevjuht Tarmo Noop, kelle ettevõtte turuosa kolmandas kvartalis oli 41%.

Eesti Õlletootjate Liit on Eesti esimene alkoholitootjate eneseregulatsiooni organisatsioon, mille eesmärgiks läbi ühtsete eetikastandardite aidata kaasa õlletootjate vastutustundlikule tegutsemisele.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee