Autor: Kaubandus.ee • 29. oktoober 2007

Naisturundusjuhid ei taha oma reklaamidesse naisi

Eesti neidusid ja naisi, keda Eestisse saabuvad välismaalased on kiitnud kui Euroopa kaunimaid, näeb meil toodetud reklaamides harva.

Kui mõni neist siiski mõnda reklaami ära eksib, siis enamalt jaolt impersonaalsena. Tegelikult peaks Eesti väiksust arvestades kasutama just kohalikke modelle ja ka modelli nime reklaami panema. Eesti on lihtsalt unikaalne maa – riik väga väikese elanikkonnaga, kus kõik tunnevad kõiki. Eesti elanikes tekitaksid aga kohalikku päritolu reklaaminäod reklaamitava suhtes määramatult suuremat huvi kui meile tundmatud persoonid kaugetest maadest.

Kohalikud reklaamikangelased turgutaksid meeldivalt ja meeliülendavalt ka publiku enesehinnangut. Ka välismaalastele oleks see parim viis ennast esitleda – “Welcome to Estonia” ja “Sa näed püsinäitust meie sümpaatsetest inimestest – see ümbritseb meid kõikjal”.

Ettevõtted kasutavad enamjaolt reklaamiagentuuride teenuseid. Otsus, mida, keda või kuidas reklaamis näidata lähtub agentuuri loovmeeskonna otsusest. Võim on siin projektijuhtide käes, keda ei huvita kohalike kaunitaride esiletoomine.Sageli on põhjuseks ka tellija selge tahe – ettevõtete naisturundusjuhid näevad oma reklaamis pigem ükskõik mida, aga mitte samasoolist.

Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354