Kaubandus.ee  • 13. november 2007
Jaga lugu:

Nõgene: Norde Centrum ajab mind närvi

Teater Vanemuise teatrijuhi Paavo Nõgese sõnul on võrreldes muu maailmaga teeninus Eestis üldiselt ikka väga hea aga õhtused toidupoe järjekorrad Norde Centrumis ajavad küll närvi.

Nõgene ütles, et teda ajab närvi kui õhtul peale tööd on Norde Centrumis järjekorrad kuni 20 minutit. Ometigi on seal umbes 12- 13 kassat, millest aga tööjõu puuduse või kokkuhoiu eesmärgil pannakse tööle kõigest pooled.

"Ma olen üsna rahulik inimene ja ei lase ennast häirida aga mind ajavad närvi pikad järjekorrad," ütles Paavo Nõgene pärast väikest mõttepausi. Kui on poes ette nähtud 12 või 13 kassat, siis võiks need ikka kõik töötada ka, märkis ta.

"Tallink ei osta ju kahte laeva ja ei jäta ühte neist sadamasse seisma," tõi Nõgene välja võrdluse selgitamaks olukorda, kus olemas on kõik tingimused paremaks ja efektiivsemaks teeninduseks, aga seda lihtsalt mingil põhjusel ei tehta.

Paavo Nõgene oma probleemiga poe poole pöördunud pole. Nagu ka kõik teised loodab ta, et äkki keegi teine kaebab poe juhatusele nende võimatu teeninduse kohta.

Üldiselt on Vanemuise teatrijuhi kogemused Eestis pakutava teenindusega positiivsed ja võrreldes muu maailmaga on tema sõnul teeninus Eestis ikka väga tugeval tasemel. Teisalt leiab ta, et selle võib mingil määral ka patriotismi alla liigitada. Eesti inimest peab Nõgene üsna heaks teenindajaks.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt