Kaubandus.ee  • 20. november 2007
Jaga lugu:

Rimi tungib meediaturule

Täna jõuab Rimides müügile kaubandusketi oma ajakiri Toit Trend.

Ajakirja eesmärgiks on säästa inimeste aega, pakkudes inspiratsiooni söögi valmistamiseks, mõnusaks vaba aja sisustamiseks ning iseenese ja kodu eest hoolitsemiseks, teatas Rimi.

Uus ajakiri on mõeldud peamiselt 25-50 aastastele naistele ja meestele, kes armastavad ise süüa teha, reisida, uusi asju katsetada, sõpradega toredalt koos aega veeta ning kelle jaoks on tähtis iseenda ja kodu hea väljanägemine.

Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul soovib Rimi pakkuda oma klientidele lisaväärtust sisutiheda lugemise ja näpunäidete näol ning seda sümboolse hinna eest. „Unikaalne on näiteks retseptide osas see, et kõiki vajaminevaid aineid saab Rimi kauplustest osta. Kui retsept on ajakirjas, siis on valmistamine Rimis ka ise läbi proovitud. Tihtipeale muretsevad toidutegemist nautivad inimesed sellepärast, et vajaminevaid aineid ei ole kaubandusest leida,“ kommenteeris Mägioja otsust hakata Rimi ajakirja välja andma.

Esialgu on ajakiri Toit Trend müügil ainult Rimis, kuid tulevikus planeeritakse koostööd ka partneritega. Rimi ajakiri hakkab ilmuma iga kahe kuu tagant. Ajakiri on 116leheküljeline ja valmib koostöös Ajakirjade Kirjastusega. Ajakirja tiraaž on 20 000 eksemplari.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt