SMS-laenu võtab pakkuja SMS Laenu sõnul iga
päev umbes 300 inimest ning keskmiselt laenatakse korraga 3000 krooni, mille
tavaline SMS-laenu võtja tagastab järgmisest kuupalgast.
“Meilt võtab iga päev keskmiselt 3000 krooni kaupa laenu 300 inimest, mis tähendab, et suudame pakkuda suurpankadest ja konkurentidest paremaid tingimusi. Samuti ei teki inimestel sellise summa tagasimaksmisega üldjuhul probleeme, sest seda tehakse tavaliselt järgmisest kuupalgast,” vahendas ettevõte SMS Laen OÜ tegevdirektor Aaro Sosaare sõnu.
Tema sõnul on endiselt väga populaarsed laenusummad nii 1000 kui ka 3000 krooni.
SMS Laen OÜ väljastatud laenude kogumaht on kasvanud võrreldes 2006. aasta septembri ja oktoobriga üle kolme korra. Väljastatud laenude kogumaht ulatus tänavu 10 kuuga 200 miljoni kroonini, ettevõtte puhaskasum oli 10,4 miljoni krooni.
“Kuigi Eesti Panga ja suurte kommertspankade statistika näitab laenuvõtmise vähenemist tervikuna ning ka laenumaksetega järjest sagedasemat hilinemist, on interneti teel ja SMSiga võetavate laenude turg hetkel veel kasvujärgus,” ütles SMS Laen OÜ tegevdirektor.
SMS Laen OÜ on kogu oma tegevuse jooksul alates augustist 2006 andnud laene välja 240 miljoni krooni eest. Ettevõttel on registreerunud kasutajaid üle 40 000, kellest enam kui pooled on võtnud laenu mitu korda. Hinnanguliselt on SMS Laenu turuosa Eesti väike- ja kiirlaenude turul üle 55%.
Tegevdirektori sõnul jääb umbes 5% laenuvõtjatest maksmisega tähtaja saabumisel hätta. Neist umbes kaks kolmandikku maksab laenu 3 kuu jooksul vastavalt sõlmitud kokkulepetele tagasi.
Üldiselt püüab SMS Laen Sosaare sõnul makseraskustesse sattunud inimesega väga paindlik olla ja koostatud maksegraafiku alusel laenu tagasimaksmist korraldada. Keskmiselt ühe kuni kolme kuu jooksul saab enamus maksetähtaja ületamisetest lahendatud teaid Sosaar rääkida.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele