Autor: Kaubandus.ee • 13. detsember 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Inglismaal müüdi minutis 15 miljoni eest kaupa

Teisipäeval kell 13.09 sööstsid kõik inglased lõunapausi online-poodeldes veetma. Minuti jooksul osteti 750 000 Inglise naela ehk 15 miljoni krooni eest kaupa.

Üheksa minut peale ametliku lõunapausi algust alas nimelt „Mega Minuti“ ostukampaania, mille korraldajad tahtsid luua onlineostuhulluse tipphetke.

Times Online kirjutas, et minuti jooksul kulutas igas sekundis keskmiselt 128 inimest 100 naela ehk 2100 krooni. Kõige rohkem osteti Nintendo Wii mängukonsoole ja Apple'i iPod muusikamängijaid. Populaarsed olid ka saapad, näokreemid ja Gillette Fusioni raseerimiskomplektid.

Britid tunnevad ennast veebipoodides järjest kodusemalt. Võrreldes eelmise aastaga on 2007. aastal online-poodide käive kasvanud 76%. 2006. aastal müüdi 30,2 miljardi naela (634 mld krooni) eest kaupa, tänavu on veebipoodide ennustatud käive 53,3 miljardit naela (1,1 triljonit krooni).

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700