• 22.01.08, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taube: kahtlen, kas Prisma suudab Säästumarketile ära teha

A-Selveri kauplusteketi juht Ain Taube sõnul on Prisma Peremarketid omale hinnaliidriks saamise näol võtnud väga raske ülesande.
„Prisma on endale võtnud väga raske ülesande. Kahtlen, kas nad suudavad Säästumarketile ära teha,“ ütles Taube.
Prisma Peremarketite tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnu kommenteerides ütles Taube, et tema teada ei ole Eestis küll olnud kuigi palju selliseid inimesi, kes poosi pärast kallimas poes käiksid. „Võib-olla on teatud kontingent käinud Stockmannis, kuna see on prestiižne koht. Super- ja hüpermarketites aga on selliseid kliente vähe,“ arvas ta.
Hinnasõda Taube ennustada ei osanud, öeldes, et selle väitmiseks oleks vaja enam infot. „Hetkel ei tea, mis on Prisma lubaduse taga. Äkki kavatsevad nad vaid osa toodete osas hinda muuta,“ oletas Selverite eestvedaja.
Praeguse info põhjal Selver aga muutmisplaane ei pea. Turgu ja konkurentide tegevust on Taube sõnul jälgitud pidevalt, Selveri strateegiline lähenemine on selge – kett püüab hoida keskmist hinnataset.
„Meie prioriteet on mujal. Oleme pidevalt tähtsustanud teenindust, toodete kvaliteeti ja Selveri Kööki ning nendega taseme hoidmisega hästi hakkama saanud. Jätkame seda teed,“ kinnitas Taube.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele