Sangari disainer Marika Siska ütles, et
otsest rahuloluuuringut Sangari särkide sobivusest eestlaste kehatüübiga pole
tehtud, kuid numbreid valikus on palju ja numbriskaalasid vaadatakse vastavalt
iga hooaja müüginumbritele uuesti üle.
„Korrigeerime pidevalt skaalasid vastavalt eelmise hooaja müügile. Märgatavalt suuremaks skaalasid nihutanud ei ole,“ kummutas Siska väite nagu ülemaailmse kaalutõusu tõttu ei klapiks rõivanumbrid inimeste kehatüüpidega.
„Spetsiaalset riiete sobivuse ja rahuloluuuringut ei ole viimasel ajal tehtud, samas jälgime oma jaemüügis tarbija eelistusi ja saame ka vastavalt sellele reageerida,“ rääkis disainer, kelle sõnul peamine tagasiside tuleb Sangarile kauplustelt ja hulgiostjatelt. „Iga korduva pretensiooni korral vaatame toote üle ja vajaduse korral korrigeerime ka lõiget.“
Marika Siska sõnul on Sangari müügipiirkonnaks Eesti, Läti ja Leedu. Meeste särkide osas on kollektsioonis 3 kehatüüpi: nn.R (regular)- klassikaline, avar päevasärk, mis moodustab 50% kollektsioonist ja müügist, nn.S (slim) - atleetlikule kehatüübile mõeldud põhilõige, mis on 30% kollektsioonist ja müügist ning XS (extra slim) - saledale kehatüübile sobiv lõige (20% kollektsioonist ja müügist). „Seega on kaetud kõik kehatüübid. Vastavalt figuuri pikkusele on tooted jaotunud 3 kasvu. Meeste klassikalise päevasärgi osas on Sangari müügieeliseks väga lai skaala,“ sõnas Siska.
Sangari disaineri sõnul toodetakse klassikalisi päevasärke meestele, väikest pluusikollektsiooni naistele ning alustati poiste särkide kollektsiooniga. „Vanusepiire ostjatel ei ole. Meeste särgikollektsiooni hinnapunktid mahuvad vahemikku 299 kuni 999 krooni, nii et arvestame väga erineva sissetulekuga sihtrühmaga.“
Moetööstus on pärast läbi viidud uuringut sunnitud tõdema asjaolu, mis on nii kui nii teada - rõivafirmad loovad riideid, mis tavainimesele selga ei mahu.
Pärast 10 000 naise mõõtude uurimist selgus, et neli naist kümnest ei leia moetööstuse poolt loodud toodangu seast endale ühtegi sobivat kehakatet, vahendas Daily Maili SLÕhtuleht, kelle sõnul on rõivafirmad Zara ja Mango juba lubanud standardmõõdud kriitilise pilguga üle vaadata.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele