Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari
Hujanen ütles täna aripaev.ee-le, et nende kauplustes on selgelt näha, et
loodustoodete müük on tõusva trendiga.
"Loodustoodete ja fair-trade-toodete müük on Prisma Peremarketites selgelt tõusva trendiga ja seda ka käesoleva aasta alguses, kui hind on ostjatele taas olulisemaks muutunud. Kui aga kõrvutada tavatoodete ja loodustoodete läbimüüke, moodustavad loodustooted ülejäänud toodete kõrval siiski marginaalse osa. Igapäevaseid oste tehes on hind määravam argument," kinnitas Hujanen eile avaldatud Eurobaromeetri keskkonnauuringu tulemusi, mille andmetel on eestlased keskmisest eurooplasest parema meelega nõus keskkonnasõbralike toodete eest kõrgemat hinda maksma.
Ühtlasi kinnitas Hujanen ka väidet, et eestlased eelistavad kodumaist toodet. "Kindlasti ja seda eriti toidukaupade osas. Eestlased usaldavad väga kodumaised tootjaid ja peavad kodumaist kaupa üldiselt puhtaks ja keskkonnasõbralikuks. Ilmselt see on ka üks neid põhjusi, miks Eesti tarbijad end keskkonnasõbralike tooteid eelistavateks tarbijateks peavad," kommenteeris ta.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.