Kaubandus.ee  • 11. aprill 2008
Jaga lugu:

H M on Euroopa kalleim kaubamärk

Euroopa jaemüüjate seas on kõige väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.

Rootsi rõivaketi kaubamärgi väärtuseks hindab Interbrand 10,37 miljardit eurot, mis annab pikalt silmad ette teisele kohale jäänud Prantsusmaa jaeketile Carrefour, kirjutab Financial Times.

Interbrand tõstab esile, et oma kaubamärgi välja arendanud jaemüüjate kaubamärgid on väärtuslikumad – esiviisikus on selliseid tervelt kolm: H M ja Ikea Rootsist ning Suurbritannia M S.

Pingereas esimesed neli kohta hõivanud jaeketid tegutsevad aktiivselt ka väljaspool Euroopat. M S viiendal kohal plaanib agressiivset laienemist Hiinas ja Indias.

Järgneb väljavõte Euroopa jaemüüjate topist. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljonites eurodes.

1. H M, Rootsi (10,366)

2. Carrefour, Prantsusmaa (6,620)3. Ikea, Rootsi (6,516)4. Tesco, Suurbritannia (5,617)5. Marks Spencer, Suurbritannia (5,100)6. Zara, Hispaania (4,112)7. Aldi, Saksamaa (2,675)8. Boots, Suurbritannia (2,003)9. El Corte Inglés, Hispaania (1,930)10. Auchan, Prantsusmaa (1,860)11. Asda, Suurbritannia (1,224)12. MediaMarkt, Saksamaa (1,094)13. Lidl, Saksamaa (0,910)14. Edeka, Saksamaa (0,905)15. C A, Holland (0,882)

Allikas: FT

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt