Euroopa jaemüüjate seas on kõige
väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid
analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.
Rootsi rõivaketi kaubamärgi väärtuseks hindab Interbrand 10,37 miljardit eurot, mis annab pikalt silmad ette teisele kohale jäänud Prantsusmaa jaeketile Carrefour, kirjutab Financial Times.
Interbrand tõstab esile, et oma kaubamärgi välja arendanud jaemüüjate kaubamärgid on väärtuslikumad – esiviisikus on selliseid tervelt kolm: H M ja Ikea Rootsist ning Suurbritannia M S.
Pingereas esimesed neli kohta hõivanud jaeketid tegutsevad aktiivselt ka väljaspool Euroopat. M S viiendal kohal plaanib agressiivset laienemist Hiinas ja Indias.
Järgneb väljavõte Euroopa jaemüüjate topist. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljonites eurodes.
1. H M, Rootsi (10,366)
2. Carrefour, Prantsusmaa (6,620)3. Ikea, Rootsi (6,516)4. Tesco, Suurbritannia (5,617)5. Marks Spencer, Suurbritannia (5,100)6. Zara, Hispaania (4,112)7. Aldi, Saksamaa (2,675)8. Boots, Suurbritannia (2,003)9. El Corte Inglés, Hispaania (1,930)10. Auchan, Prantsusmaa (1,860)11. Asda, Suurbritannia (1,224)12. MediaMarkt, Saksamaa (1,094)13. Lidl, Saksamaa (0,910)14. Edeka, Saksamaa (0,905)15. C A, Holland (0,882)
Allikas: FT
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.