Eile teatas jäätisetootja Premia, et soetab
endale Peterburis jäätisetehase. Peterburi Külmhoone brändijuht lükkas
aga väite ümber - tegelikuks on ostjaks hoopis investeerimisfond
Amber Trust.
Eile teatas jäätisetootja Premia, et ostab naaberriigis Venemaal, täpsemalt Peterburis, jäätisetehase. Peterburi jäätisetehase Külhoone brändijuht Darja Nautova eelpool nimetatud väitega aga ei nõustunud.
Premia Tallinna külmhoone teatas, et ostab Peterburi Külmhoone nr.1. Premia Tallinna Külmhoone juhatuse esimees Kuldar Leis ei soostunud aga antud teemal rääkima, viidates homsele pressikonverentsile, kus antakse asjadest ülevaade.
Vene pool aga käsitles antud teemat märksa teistsuguses võtmes.
„Alustame sellest, et mitte Tallinna Külmhoone ei sõlminud lepingut Külmhoone nr.1 ostuks, vaid rahvusvaheline investeerimisfond Amber Trust,“ selgitas tegelikku asjade kulgu Peterburi Külmhoone nr.1 brändi juht Darja Nautova. Tehingu summat brändijuht avaldama ei soostunud, kuna tegemist on ärisaladusega.
Naise sõnul investeerib fond raha Põhja-regiooni jäätiseturule, mis hõlmab Baltimaid, Soomet, Rootsit ning sealhulgas ka Peterburi. „ Premia on kõigest üks projekt, kuhu fond investeerib. Sellest tulenevalt on kaks ettevõtet tulevikus partnerid, kuna Premia tegutseb Balti turul juba pikka aega ning on seda siiani teinud vägagi edukalt,“ rääkis Nautova.
Majandussiht on idanaabrite Külmhoonel selleks aastaks juba püstitatud. Praegusel hetkel on külmhoone käive 284 miljonit rubla, aasta lõpuks peab see tõusma 400 miljoni rublani.
„Eesmärk on meile igati jõukohane. Pöörame rohkem tähelepanu marketingile ja brändiarendusele, mis aitab kaasa meie toodete levitamisele,“ rääkis ettevõte plaanidest brändijuht.
Massilist koondamist ettevõte omaniku vahetuse tõttu ei plaani, vaid suurendab hoopis tööliste arvu.
„Tekivad uued suunad, mida meil enne ei olnud, mis peaks juurde meelitama oma ala spetsialiste,“ rääkis naine.
Viimast päeva AS Ingman Jäätised juhatuse esimehena töötav Margus Kasteina sõnul on tegemist väga julge sammuga. „Ma ei tunne Venemaa turgu väga hästi, aga minu arvates on see väga julge ja ambitsioonikas samm. Ma hindan väga Premia pealehakkamist ja julgust. Samas pean märkima, et Vene turul on väga tugev konkurents ja see ettevõte, mille nad ostsid, on orienteeritud Venemaa turule. See on julge samm, aga tervitan seda igati“, märkis Kastein.
Seotud lood
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
5
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Viimased uudised
Võimas! Ühel hulgimüügifirmal 91 mln euro eest riigihankeid aastas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele