Autor: Kaubandus.ee • 3. juuli 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Noop: reklaam ei kasvata õlle tarbimist

A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi rohkem õlut jooma.

„Uuringus oli üks huvitav teema: nimelt inimeste arvamus läks õlle reklaamist lahku. 50% arvasid, et reklaam suurendas tarbimist ja 50% vastanutest arvas, et tegelikku mõju pole,“ ütles Noop.

Õlletehase juht tõi välja, et Emori statistika kohaselt on 2004. aastas õllereklaam teles kasvanud pea kaks korda. 2004. aastal näidati kokku 30 tundi õllereklaami, 2007. aastal lähenes see 60 tunnile. Samas õlletarbimise indikaatoriks võetud õlleaktsiisi laekumine on kasvanud 2%. „Pean tunnistama, et õigus on neli, kes ütlevad, et reklaami nägemine tarbimisele mõju ei avalda. Kui seeni ei söö, siis ikka seeni ei söö, ei huvita, mis seen on: kukeseen või šampinjon,“ lisas Noop.

Päris reklaamita siiski hakkama ei saa. „Milleks üldse reklaamida, kui midagi ei muutu. Ilma reklaamita pole võimalik anda infot uute toodete, maitsete, brändide kohta. Toimub konkurents,“ põhjendas Noop reklaami kasvu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757