• 08.07.08, 18:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aurum: Wrist.net-il puudus edasiarendus võimalus

Aurumi omanik ja tegevdirektor Heli Kuulman kommenteeris kella- ja kullapoodide kett Wrist.net-i probleeme, et tõenäoliselt puudub neil raha firma edasi arendamiseks.
„Wrist.net-i olukord on firmasisene probleem, mis on seotud firma majandusliku olukorraga, kus pole võimalik kaupu juurde osta ning neil puudub raha firma edasi arendamiseks,“ rääkis Kuulman ning märkis, et firmal on kaelas ka kohtusaagad ja riigivõlad.
Üldist majanduslikku olukorda kommenteeris Aurumi omanik, et juveelifirmad pole erand, mis on sellest puutumata jäänud ning on ettevõtteid, kus on vähenenud müük ning ka neid, kus müük on suurenenud. „Nõudlikumad ostjad pole ostujõudu kaotanud,“ lisas ta.
Rentnike ja üürileandja olukorda kirjeldas Kuulamn, et kaubanduskeskused dikteerivad rendi hindu. „Järjekorrad on kaubanduskeskustes ning neil on võimalik hindu dikteerida ja valida klienti,“ ütles ta.
„Uuritakse milline on firma, tema taust, eluiga ning üritatakse kiirelt tekkinud ja kadunud firmasid vältida,“ sõnas Kuulman.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele