Asjalikud kodanikud on hakanud nn mustal
turul müüma Rimi ja Selveri kampaaniakleepse, lootes nii osa nende peale magama
pandud rahast tagasi teenida. Need, kes pole raatsinud poest kleepse lunastada,
soovivad seda aga netist odavamalt teha.
Teate küll ju neid kampaaniaid, mis Selver ja Rimi korraldavad: ostad 100 krooni eest kaupa ning saad kaasa ühe kleepsu. Mida rohkem sajalisi poodi jätad, seda rohkem kleepse ka saad. Kui piisav arv värvilisi imelipakaid käes, saad poelt tasuta või siis lugupeetava hinna eest noa, kahvli, lusika või lausa terve lauariistade komplekti.
Nüüd on aga asjalikud inimesed tekitanud nn musta kleepsuturu ning pakuvad enda kogutud kleepse teistele müügiks. Näiteks ripub osta.ee keskkonnas kuulutus, kus pakutakse 200 krooni eest 40 Rimi kleepsu, mis on vajalik tasuta universaalnoa saamiseks.
Pereklubi foorumist võib jällegi leida maist ja juunist pärit postitusi, kus pakutakse erinevates kogustes Selveri kleepse. Üks kasutaja on isegi nõus 26 kleepsu, mille lunastamiseks läks vaja 2600 krooni, Raffaello kommikarbi eest ära andma. "Tartukad - mul on pakkuda 11 Selveri kleepsu. Helista mulle 533.... ja saame kokku PS. Täna (01.06.2008) olen ma liikvel oma traageldistega kesklinna kandis ja kleepsud mul kogu aeg kaasas," pakub jällegi kolmas kirjutaja.
Vaadates postitusi Delfi Naistelehe foorumist, selgub, et sealses ostukeskkonnas on hinnad veel rohkem üles kruvitud, nii leiab seal inimesi, kes on nõus 40 kleepsu soetama 400 krooni eest, kui ka neid, kes küsivad sama koguse eest 500-700 krooni.
"Üldiselt on suhtumine selline, et meil on hea meel, et kampaania on osutunud edukaks, kuid meil pole olnud eesmärki, et kleepse müüma hakatakse," lausub Rimi turundusjuht Evelin Mägioja, kuuldes, et kleepsudega äri tehakse.
Erilist pahameelt Mägioja musta kleepsuturu vastu aga üles ei näita ning lausub vaid, et eesmärk oli ikkagi tarbijatele lisaväärtust pakkuda ning nemad ei saa ju midagi teha, kui kleepse müüakse.
Selveri juhilt Iivi Saarelt kahjuks arvamust küsida ei õnnestunud.
Seotud lood
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele