Kaubandus.ee  • 31. juuli 2008
Jaga lugu:

Eesti tarbija nõus meelelahutuselt kokku hoidma

Kulutuste kärpimiseks on Eesti tarbija valmis loobuma meelelahutusüritustest, Leedu tarbija hoiaks aga kokku kallimate toodete pealt.

Sarnaselt Eesti tarbijaga on ka Läti tarbija suurenenud kulutuste tõttu valmis hoidma endisest rohkem kokku meelelahutuse ja kultuuri pealt.

Kaubanduskontserni Maxima Grupe tellitud uuringust selgub, et hirm halveneva majanduse ees on kõige suurem leedulastel ja nad on seetõttu altimad otsima soodsaimate hindadega poode, ostma odavamaid tooteid. Samuti hoiaksid nad kokku nii riiete, väljas söömise kui ka kultuuriürituste pealt.

Kõige kergekäelisemalt loobuksid Balti tarbijad vaba aja ja mitte esmavajalikest toidukaupadest, samuti mitte esmavajalikest tööstuskaupadest.

Tarbijatelt uuriti ka, mida saaksid suured kaubandusketid teha, et tarbijat nirus majandusolukorras vähekegi aidata. Siinkohal pakkusid leedukad välja, et kaubandusketid ei tõstaks peamiste toiduainete hindu. Sellega olid nõus ka eestlased. Samuti pakkusid kõikide riikide küsitlejad välja, et kauplused võiksid korraldada rohkem hinnakampaaniad.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt