• 31.07.08, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tarbija nõus meelelahutuselt kokku hoidma

Kulutuste kärpimiseks on Eesti tarbija valmis loobuma meelelahutusüritustest, Leedu tarbija hoiaks aga kokku kallimate toodete pealt.
Sarnaselt Eesti tarbijaga on ka Läti tarbija suurenenud kulutuste tõttu valmis hoidma endisest rohkem kokku meelelahutuse ja kultuuri pealt.
Kaubanduskontserni Maxima Grupe tellitud uuringust selgub, et hirm halveneva majanduse ees on kõige suurem leedulastel ja nad on seetõttu altimad otsima soodsaimate hindadega poode, ostma odavamaid tooteid. Samuti hoiaksid nad kokku nii riiete, väljas söömise kui ka kultuuriürituste pealt.
Kõige kergekäelisemalt loobuksid Balti tarbijad vaba aja ja mitte esmavajalikest toidukaupadest, samuti mitte esmavajalikest tööstuskaupadest.
Tarbijatelt uuriti ka, mida saaksid suured kaubandusketid teha, et tarbijat nirus majandusolukorras vähekegi aidata. Siinkohal pakkusid leedukad välja, et kaubandusketid ei tõstaks peamiste toiduainete hindu. Sellega olid nõus ka eestlased. Samuti pakkusid kõikide riikide küsitlejad välja, et kauplused võiksid korraldada rohkem hinnakampaaniad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele