Kui veel veebruaris kasutas Eesti riigi 90
aasta juubeli logo vaid kümmekond firmat, siis nüüdseks on see arv kasvanud
poole shy;sajani ning juubelikaupade müügiedu ületab ootusi.
Riigikantselei EV 90 töögrupi kommunikatsioonijuhi Riina Soobiku andmeil kasvas logo kasutajate arv hüppeliselt veebruarist aprillini, kui tuli kõige suurem hulk taotlusi firmadelt, kes soovisid oma tooteid riigi juubeliga siduda, kirjutas Postimees.
Linaseid murumütse, kotte ning fotoalbumeid valmistava Jassi Talutare juhi Maive Karu sõnul on nende toodete müük hästi läinud.
SEB teatas, et nemad on «EV 90» kujundusega pangakaarte väljastanud ca 1300 ning huvi on endiselt suur, sest iga kuu lisandub 100–150 «EV 90» pangakaardi omanikku.
Ka Saku õlletehas, kes paiskas juubeliaasta puhul müüki nii Vichy lauavee kui ka õllepaki, on tulemustega rahul.