• 05.12.08, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA jaemüüjad pühivad pisaraid

USA jaemüüjate jaoks oli hiljuti lõppenud november kõige nutusem kuu terve selle aastakümne jooksul, kirjutas Financial Times.
Poeketid nagu Macy´s, Gap ja Abercrombie Fitch teatasid kahekohalistest müüginumbrite kukkumisest.
Target, keda peetakse kuulsa Wal-Marti suurimaks konkurendiks, teatas müügi kukkumisest 10,4 protsenti, mis oli prognoositud 6-9-st protsendist mõnevõrra kõrgem. Macy'se müük vajust 13,3 protsenti, JC Penney kukkus 11,9 protsenti ja Kohl´s lausa 17,5 protsenti. Gapi müüginumbrid langesid 10 protsenti ning Abercrombie Fitch isegi 28 protsenti.
Ainus, kes tõepoolest paistab kõigi teiste hukatusest rasvast kasu lõikavat, on Wal-Mart, kes ületas isegi iseenda müügiprognoosi saavutades müüginumbrite 3,4protsendilise kasvu. Jaemüüja teatas, et kasv oli nii uute klientide arvus, kui ühe poeskäigu jooksul kulutatud rahasummas ning head hoogu andsid kindlasti ka alanenud kütusehinnad.
Ka Family Dollar ketil pole veel põhjust liiga mossis näoga ringi kõndida, sest müük möödunud kvartalis kasvas 2,1 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele