• 05.12.08, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA jaemüüjad pühivad pisaraid

USA jaemüüjate jaoks oli hiljuti lõppenud november kõige nutusem kuu terve selle aastakümne jooksul, kirjutas Financial Times.
Poeketid nagu Macy´s, Gap ja Abercrombie Fitch teatasid kahekohalistest müüginumbrite kukkumisest.
Target, keda peetakse kuulsa Wal-Marti suurimaks konkurendiks, teatas müügi kukkumisest 10,4 protsenti, mis oli prognoositud 6-9-st protsendist mõnevõrra kõrgem. Macy'se müük vajust 13,3 protsenti, JC Penney kukkus 11,9 protsenti ja Kohl´s lausa 17,5 protsenti. Gapi müüginumbrid langesid 10 protsenti ning Abercrombie Fitch isegi 28 protsenti.
Ainus, kes tõepoolest paistab kõigi teiste hukatusest rasvast kasu lõikavat, on Wal-Mart, kes ületas isegi iseenda müügiprognoosi saavutades müüginumbrite 3,4protsendilise kasvu. Jaemüüja teatas, et kasv oli nii uute klientide arvus, kui ühe poeskäigu jooksul kulutatud rahasummas ning head hoogu andsid kindlasti ka alanenud kütusehinnad.
Ka Family Dollar ketil pole veel põhjust liiga mossis näoga ringi kõndida, sest müük möödunud kvartalis kasvas 2,1 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele