• 13.12.08, 18:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Säästumarket jättis logovahetuse maksumuse saladuseks

Säästumarket, kes mõne kuu eest alustas logovahetusega, kinnitas, et uuring näitas, et kliendid kiitsid uue logo ja kaupluste muutunud siseilme heaks. Logovahetusele investeeritud summa jättis kett aga enda teada.
„Investeeringute suurust ei soovi hetkel kommenteerida,“ ütles Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja aripaev.ee-le antud kommentaaris. Tema sõnul on logovahetus ennast õigustanud ning 75% küsitletud Keila ja Viimsi uuenduse läbi teinud Säästumarketite 1200-st küsitletud kliendist olid toimunud muutustega rahul või väga rahul.
„Interjööri muutust hindas positiivseks 75% klientidest ja suurenenud sortimendiga olid rahul 71% küsitletutest,“ rääkis Mägioja ning lisas: „positiivsete muudatustena toodi eraldi välja senisest parem kaubavalik ning lühenenud järjekorrad.“
Logovahetuse ja uuenenud väljanägemise kasuks otsustati peale Rimi poolt läbi viidud tarbijauuringut, mis näitas, et paljud kliendid soovivad modernsema välimusega poode ja senisest Säästumarketi sortimendist pisut laiemat valikut. „Usume, et praegune majanduslik olukord soosib odavmüügikaupluste populaarsuse tõusu ja Säästumarketi uuenev kontseptsioon aitab sellele kaasa,“ lausus Mägioja.
Logovahetus kõikides kauplustes plaanitakse lõpule viia tuleva aasta sügiseks. Lisaks on ketil 2009. aasta esimeses pooles plaanis avada veel neli uut Säästumarketit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele