USA jaemüüjad teevad eeloleval
nädalavahetusel massiivseid allahindlusi, et püüda võrku hiliseid ostlejaid ning
päästa veel mis päästa annab.
Võrreldes eelmise aasta pühadehooajaga võetakse seekord ette veelgi suuremaid allahindlusi, poed on kauem lahti ning püsikliendid saavad soodsamaid pakkumisi. Kõige suuremad allahindlused tehakse rõivastele, mis majanduslanguses on olnud üks suuremaid kannatajaid, kirjutab WSJ.
New Yorkis asuv rõivapood Barneys pakub sel hooajal hindadest alla kuni 75%. Neiman Marcus Group Inc. teatas, et teeb kuni 65%-lisi allahindlusi sellel pühadehooajal.
Allahindlused on mitmel pool isegi suuremad kui tänupühade järgsel "mustal reedel", mil algas USAs ametlikult ostuperiood. J. C Penney Co. plaanib alandada suurelt hindu oma 300-le erinevale tootele. Allahindlused ulatuvad seal isegi 80%ni. Sears Holdings Corp. pakub 70%-lisi allahindlusi ning ehetemüüja Sears on nädalavahetusel lahti kuni üheteistkümneni õhtul.
Koos allahindlustega on langenud ka jaemüüjate läbimüük. Allahindlustele vaatamata on poodide müük vähenenud aastaga 2%. Palju ostlejad teevad sellel aastal sisseoste varasemast vähematel päevadel, külastades poode siis, kui allahindlused ulatuvad kõige suuremateks. Detsembris on võrreldes aastataguse ajaga ka vähem ostupäevi. Eelmisel aastal oli pühadehooaja ostuperioodiks 32 päeva, sellel aasta viis päeva vähem ehk 27 päeva.
USA jaemüüjate föderatsiooni statistika kohaselt pole 19% inimestest veel alustanudki oma sisseoste. Eelmisel aastal oli näit 16,5%. America's Research Group leidis, et 43,3% klientidest soovivad ostudega ühele poole saada enne eelolevat nädalavahetust. Eelmisel aastal soovis seda 33,9% küsitletutest.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele