Luksusehete müüja Tiffany Co oli
sunnitud peale 21%-list pühademüügi vähenemist vähendama oma
kasumiprognoose.
Kallite kaupade, aga eriti just kallite ehete müük on majanduslanguses kõige enam pihta saanud. "Ka rikkad nutavad," kuigi majanduslanguses on just rikkad need olnud, kes oma tarbimisharjumusi pole eriti muutnud. Nüüd on aga ajad teised.
Ettevõte teatas, et vaatab hoolikalt üle kõik oma kuluallikad ning üritab turuolukorraga kohaneda. Tiffany ootab nüüd täisaasta kasumiks 2,25-2,3 USA dollarit aktsia kohta. Novembris alandas ettevõte kasumiprognoose 2,3-2,5 USA dollarini. See oli just enne tänupühi, mis traditsiooniliselt juhatab sisse suure pühadehooaja osturalli. Pühad möödusid ettevõtte jaoks aga raskelt. Olemasolevate poodide müük vähenes novembris ning detsembris tervelt 35%. Globaalne müük kukus detsembris 21% 687,4 miljonile dollarile. 2007. aasta pühadehooajal tõusis ettevõtte müük 8%.
Täisaasta käibeks, mis lõppeb 31. jaanuariga, prognoosib ettevõte 2,85 miljardit dollarit.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.