Autor: Kaubandus.ee • 22. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Remy joogid jäid poode kaunistama

Prantsusmaa suuruselt teise alkoholitootja Remy Cointreau kolmanda kvartali käive vähenes aastataguse ajaga võrrelduna 6,6 protsenti, 239,3 mln eurole, vahendab Bloomberg.

Analüütikud ootasid 4,6 protsendist käibe kasvu, 268 mln eurole.

Ettevõte hoiatas, et jooksva majandusaasta ärikasum väheneb 15 protsenti. Varem prognoosis ettevõte selleks majandusaastaks mullusega sama suurt ärikasumit.

Tugev nõudlus Hiinas ei suutnud kompenseerida kukkuvat müüki USAs ja Venemaal, kus edasimüüjaid pani muretsema aeglustuv majandusaktiivsus.

„Vene turg kannatas, kuna edasimüüjatel puudub raha,“ teatas ettevõte.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757