Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne
Lihavainen kommenteeris Rimi Eesti laienemise plaane, et arvestades
tarbijate ratsionaalset käitumist, võidab lähiajal Eesti
jaeturul kett, kes suudab pakkuda tarbijatele soodsat hinda koos
kvaliteediga.
"Tänases majandussituatsioonis on kõige tugevamad need ettevõtted, kes suudavad efektiivselt toimida. Prisma puhul on efektiivsus olnud üks põhialuseid, alates esimese kaupluse avamisest 2000. aastal," kommenteeris Lihavainen Rimi Eesti eesmärki kasvatada Eestis turuosa ning olla esimene jaekett hüper- ja supermarketite seas.
Ta lisas, et hästi ilmestab Prisma efektiivsust fakt, et kuigi Prisma on Eesti jaeturul ainult 5 kauplusega, on iga poe käes tervelt 1,5% tervest Eesti jaeturust.
"Kuna praegune majandussituatsioon soodustab tarbijate ratsionaalset käitumist, võidab lähiajal Eesti jaeturul kõige rohkem see kett, kes suudab pakkuda tarbijatele soodsat hinda koos kvaliteediga," ütles Lihavainen.
Ta ütles, et Prisma kliendiostude arvud jätkavad endiselt tõusu, kuigi uusi kaupluseid viimase aasta jooksul juurde pole tulnud.
"Kui jätta kõrvale põlengu perioodil kinni olnud Mustamäe Prisma, on meie kliendiostude arvud I kvartalis kasvanud 6%, mida hindame väga heaks tulemuseks. Tulenevalt kontserni reeglitest ei saa me käibe osas täpseid andmeid avaldada. Kuid näiteks veebruaris ületasime Prisma käibega Eesti jaeturu keskmist muutust tervelt 13% võrra," rääkis Lihavainen.