Inimesed ostavad enam-vähem sama palju,
kuid odavamaid tooteid, seetõttu oli märtsis käibelangus 3,2%, sõnas Rimi Eesti
Food AS uus juht Christer Östholm.
Östholm rääkis, et Rimi kampaaniaostude arv on märkimisväärselt tõusnud. "Kampaaniate ajal on hinnad väga soodsad. Inimesed ostavad enam-vähem sama palju, kuid odavamaid tooteid. Seetõttu on käive kahanenud."
Rimi Eesti Food AS käive 2008. aastal oli 1309,5 miljonit eurot. Võrreldes 2007. aastaga oli käibekasv 8%. 2009. aasta esimese kvartali (jaanuar-märts) käive oli Eestis 89,3 miljonit eurot.
Võrreldes 2008. aasta sama perioodiga tähendab see 1,1% käibekasvu. "Isegi karmimatel aegadel oleme kasvanud," kommenteeris Östholm. Ta lisas, et mõningane langustrend oli märtsis – käibelangus 3,2% võrreldes 2008. aastaga.
Uue juhi sõnul plaanitakse kasvatada omatoodete arvu, mis peaks aasta lõpuks olema tuhat. "Oluline on, et omatooteid saame pakkuda soodsa hinnaga."
"Fokuseerime sellele, et tõsta kohaliku toidu osakaalu. 85% meie värskest kategooriast on Eesti päritolu: tomat, kurk, kartul," sõnas Östholm.
"Pole kahtlust, et tahame olla number üks Eestis. Uue Rimi Eesti juhina on minu soov mõista siinseid kliente ning nende käitumist" sõnas ta. Östholm ütles, et nende eesmärk on jätkuvalt suurendada Rimi Eesti Food AS turuosa. Säästumarketi kett omab jätkuvalt hinnaliidri positsiooni Eesti turul.
Rimi avas veebruaris Säästumarketi Märjamaal, supermarketid Valgas ja Võrus, hüpermarketi Tartus.
Ettevõtte kliendiarvu kasv märts 2009 vs märts: Rimi hüpermarketites 13% (7% identsetes kauplustes ehk kauplused, mis olid eelmisel aastal avatud); Rimi supermarketites 28% (3% identsetes kauplustes); Säästumarketites 13% (5% identsetes kauplustes).