Eestis on parima mainega brändid Kalev,
Nokia ja EMT, ka nime- ja logovahetuse eest kriitikat pälvinud Swedbank
mahub esikümnesse, selgub TNS Emori läbi viidud uuringust.
Magusatootjat Kalev nimetas ühe parema mainega brändina iga viies Eesti elanik, mis on Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektori Monika Heinrandi sõnul ettevõttele suur tunnustus, kirjutas Postimees.
Powerhouse OÜ omaniku Janek Mäggi sõnul tunnevad inimesed kaubamärke, mida nad kõige rohkem märkavad.
"Kalev on ajalooliselt Eestis tuntud ning seda märgatakse poes, telekommunikatsioon on seevastu iseenesest igav, peale kõne ei ole inimesel midagi tarvis ning brändi tuntus tugineb siin eelkõige turundusse paigutatud rahal," rääkis Mäggi.
TNS Emori projektijuhi Kersten Jõgi sõnul valmis brändiuuring esmakordselt, mistõttu ei saa rääkida muutustest võrreldes eelmise aastaga, küll on tuntumaid kaubamärke üritatud varemgi pingeritta panna ja Kalev on nendes ilma teinud.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.