Autor: Kaubandus.ee • 20. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti parima mainega bränd on magusatootjal Kalev

Eestis on parima mainega brändid Kalev, Nokia ja EMT, ka nime- ja logovahetuse eest kriitikat pälvinud Swedbank mahub esikümnesse, selgub TNS Emori läbi viidud uuringust.

Magusatootjat Kalev nimetas ühe parema mainega brändina iga viies Eesti elanik, mis on Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektori Monika Heinrandi sõnul ettevõttele suur tunnustus, kirjutas Postimees.

Powerhouse OÜ omaniku Janek Mäggi sõnul tunnevad inimesed kaubamärke, mida nad kõige rohkem märkavad.

"Kalev on ajalooliselt Eestis tuntud ning seda märgatakse poes, telekommunikatsioon on seevastu iseenesest igav, peale kõne ei ole inimesel midagi tarvis ning brändi tuntus tugineb siin eelkõige turundusse paigutatud rahal," rääkis Mäggi.

TNS Emori projektijuhi Kersten Jõgi sõnul valmis brändiuuring esmakordselt, mistõttu ei saa rääkida muutustest võrreldes eelmise aastaga, küll on tuntumaid kaubamärke üritatud varemgi pingeritta panna ja Kalev on nendes ilma teinud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757