• 16.06.09, 16:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma juht: ebakindlus veelgi süvenenud

Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen ütles, et jaekaubanduses on II kvartalis märgata veelgi suuremat kaost.
"On tunda, et tarbijate ebakindlus on veelgi suurenenud. Tarbijate ebakindlust iseloomustavad eelkõige madalama hinnaga toodete eelistamine, edasilükkamist kannatavate ostude edasilükkamine (mugavus- ja luksuskaubad) ning poeskäimiste arvu vähenemine," selgitab Lihavainen Äripäevale.
Milliseks prognoosite järgnevate kvartalite arenguid enda firma vaatevinklist lähtudes?
"Kõik sõltub olukorrast Eesti ja maailma majanduses. Prisma vaatenurgast aga jätkame samal kursil kui siiani - pakume tarbijatele püsivalt kõige soodsamaid hindu koos hea kvaliteedi ja laia valikuga. Siiani on see meile uusi kliente juurde toonud ja arvame, et toob ka edasipidi," on Lihavainen lootusrikas.
Seda, kuidas on läinud teiste tegevusvaldkondade liidritel ja milliseks nad prognoosivad järgnevate kvartalite majandusarengut, loe juba homsest Äripäevast!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele