• 16.06.09, 16:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma juht: ebakindlus veelgi süvenenud

Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen ütles, et jaekaubanduses on II kvartalis märgata veelgi suuremat kaost.
"On tunda, et tarbijate ebakindlus on veelgi suurenenud. Tarbijate ebakindlust iseloomustavad eelkõige madalama hinnaga toodete eelistamine, edasilükkamist kannatavate ostude edasilükkamine (mugavus- ja luksuskaubad) ning poeskäimiste arvu vähenemine," selgitab Lihavainen Äripäevale.
Milliseks prognoosite järgnevate kvartalite arenguid enda firma vaatevinklist lähtudes?
"Kõik sõltub olukorrast Eesti ja maailma majanduses. Prisma vaatenurgast aga jätkame samal kursil kui siiani - pakume tarbijatele püsivalt kõige soodsamaid hindu koos hea kvaliteedi ja laia valikuga. Siiani on see meile uusi kliente juurde toonud ja arvame, et toob ka edasipidi," on Lihavainen lootusrikas.
Seda, kuidas on läinud teiste tegevusvaldkondade liidritel ja milliseks nad prognoosivad järgnevate kvartalite majandusarengut, loe juba homsest Äripäevast!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele