• 02.07.09, 18:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Premia jätab jäätisehinna laulu-ja tantsupeol samaks

Premia, kellel on üldlaulu-ja tantsupeol jäätiste ainumüügiõigus, lubab, et jäätise hind on üritusel harjumuspärane.
Kuna Premia Tallinna külmhoone AS on laulu-ja tantsupeo suursponsor, ei looda nad kasumit teenida. „Tõenäoliselt lõpetame miinustes," ütles Premia turundusdirektor Katre Kõvask. Kõvask lisas, et laulu-ja tantsupeo sponsoreerimine on pigem ilus võimalus, mitte kasumi tagaajamine.
Eelmisel laulu-ja tantsupeol tegeles Premia jäätiste müügiga ligi 60 inimest ja 25 müügipunkti. Need arvud on ligikaudu sama ka sel aastal. Kuid 2004. aastal oli oma väljapanekuga kohal ka Balbiino AS.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele