Jaga lugu:

Premia jätab jäätisehinna laulu-ja tantsupeol samaks

Premia, kellel on üldlaulu-ja tantsupeol jäätiste ainumüügiõigus, lubab, et jäätise hind on üritusel harjumuspärane.

Kuna Premia Tallinna külmhoone AS on laulu-ja tantsupeo suursponsor, ei looda nad kasumit teenida. „Tõenäoliselt lõpetame miinustes," ütles Premia turundusdirektor Katre Kõvask. Kõvask lisas, et laulu-ja tantsupeo sponsoreerimine on pigem ilus võimalus, mitte kasumi tagaajamine.

Eelmisel laulu-ja tantsupeol tegeles Premia jäätiste müügiga ligi 60 inimest ja 25 müügipunkti. Need arvud on ligikaudu sama ka sel aastal. Kuid 2004. aastal oli oma väljapanekuga kohal ka Balbiino AS.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt