ABC King ASi ja Suurtüki NK OÜ juhatuse
liige Erkki Laugus rääkis Äripäevale, et SHU jalatsiketi esimese poe avamisele
Rocca al Mare kaubanduskeskuses kulus 1,5 miljonit krooni.
Pood teeb uksed lahti 12. novembril "Oleme lühikese ajaga avanud-avamas mitu poodi. Ühelt poolt on see nõudnud teatud pingutust, kuid teiselt poolt otsime kogu aeg kasumliku arengu võimalusi," kommenteeris Laugus. Teine SHU kauplus avatakse detsembri alguses Tartus Lõunakeskuses. Edasised plaanid jäävad juba uude aastasse ja neist Laugus hetkel veel rääkida ei soovinud.
"Avamise ajastuse ja tulevikuväljavaadete osas olme optimistlikud, sest kvaliteetseid jalanõusid mõistlike hindadega, mille pakkumisele on orienteeritud just SHU, on inimestel vaja kõikidel aegadel," rääkis Laugus.
Uue jalatsiketi juht märkis, et enamik SHU tulevasi kliente teeb oste reeglina siis, kui selleks on möödapääsmatu vajadus. "Investeeringuid ongi mõistlik teha n-ö turu põhjas - siis kulub neile vähem raha. Täies mahus hakkavad nad tööle tõusu alguses," lisas ta.
Laugus ei soostunud välja käima numbrit, kui palju ostjaid kauplus jõuludeks ja aasta lõpuks kogub. "Usume, et meie uus kaubamärk SHU hakkab hästi tööle ja võidab tarbijate südame. Meie eesmärk on siin turul olla ja siia jääda, mis tähendab, et ehitame kliendisuheteid aastateks. Pikemas perspektiivis ei tähenda paariaastane madalseis midagi," ütles ta.
"Mõnes mõttes on selle aasta jõulude aeg emotsionaalselt parem aeg kui mullu, sest siis oli teadmatust ja hirmu tuleviku ees rohkem. Neile, kelle elu on hetkel normaalsetes rööbastes, on tarbimiskindlus pigem suurenenud," avaldas Laugus lootust.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.