Rakvere Lihakombinaadi 2010. aasta turunduseelarve on mõnevõrra väiksem, kui 2009. aastal, rääkis Jaanson.
Eelarve struktuurimuudatuse viis Rakvere LK läbi juba tänavu, keskendudes rohkem otsestele müügipromotsioonidele. "Sama suunda hoiame ka 2010. aastal. Ühe näitena võib nimetada suvehooaega, mis on meie jaoks üks olulisemaid perioode aastas. Viimased kaks aastat oleme suviti korraldanud üle Eesti lihagrillimise "road-showsid", kus ostukeskuste juures grillime meie grilliloomingut ning pakume tabijatele proovida Rakvere uusi tooteid," märkis Jaanson. "Kuna selline müügiedenduslik kontseptsioon on tarbijate poolt väga hästi vastu võetud, jätkame sellega ka 2010. aastal linnades üle Eesti."
2009. aastal katsetas Rakvere LK mitmeid meediamikse erinevate kampaaniatega ning tegi omad järeldused, mis toimib ja mis mitte. "Sellest lähtuvalt on järgmise aasta plaanis teha pigem vähem kampaaniaid, aga silmatorkavamaid ja kombineeritud mitmetest kanalitest," täpsustas Jaanson.