USA apteegikett tungib toidukaupluste pärusmaale, vahendab Bloomberg.
Walgreen plaanib hakata pakkuma värskeid toiduained ja poolfabrikaate enam kui 7000 oma müügikohas USAs tungides sellega Targeti ja Krogeri pärusmaale.
Ravimikett on pidanud läbirääkimisi Unileveri, Nestle ja Sara Leeäga, et luua oma bärnfi all toidukaupu ning turustada teiste omi.
„Kõigil on ajapuudus ja meil on kõige soodsamad müügikohas enam kui 7000 asukohasm“ ütles asepresident Bryan Pugh. „Oleme nagunii koduteele jäävad asukohad, lisame väärtust, kuna meile saab kergesti siseneda ja väljuda.“
Walgreen peab lahendama hankimise ja jaotamise probleemid ning testima mõnes asukohas oma kontseptsiooni, enne kui toob laiemale turule välja salatid, puuviljad, valmisküpsetatud pitsad ja võileivad. Plaanis on hakata müüma ka õlut ja oma kaubamärgi veine, et kasvatada käivet.
„Kui tarbijad lähevad sellega kaasa, on see käibele hea,“ ütles BB&T Capital marketsi analüütik Andrew Wolf. „Tarbijad ei ole harjunud ostma salatit apteegist. See peab muutuma.“
„Walgreen on juba müünud umbes 1500 müügikohas oma kaubamärgi veine – üle 200 000 pudeli hinnaga 2,99 dollarit,“ ütles Pugh. Ta lisas, et õlut ja veini müüvate poodide keskmise müügisumma on inimese kohta kõrgem. Need ostud võivad ostukorvi hinda tõsta 60 protsendi võrra.
Aktsia langes 1,7 protsenti, 36,49 dollarile.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.