• 19.03.10, 20:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamärk Ivo Nikkolo – pooled poodidest piiri taga

Kolm aastat tagasi Ivo Nikkolo kaubamärgiga Leetu läinud Baltika on nüüdseks avanud Leedus-Lätis kokku viis Ivo Nikkolo kauplust, viimane neist avas uksed eelmisel nädalal.
Ivo Nikkolo brändijuhi Kaja Milderi kinnitusel on Ivo Nikkolo jätkuvalt Baltika brändiportfelli kasvav kontseptsioon. „Kaubamärgi uute poodide kiire käivitumine ja jätkuv müügikasv tõestavad, et tarbija huvi unikaalsete ning kvaliteetsete disainerrõivaste vastu on kõrge majanduslikult keerulisest olukorrast hoolimata,“ lausus Milder.
Täpselt täna kolm aastat tagasi avas Baltika AS Vilniuse kesklinna suurimal äritänaval Gediminase tänaval Ivo Nikkolo esinduskaupluse, mis oli kaubamärgi esimene kauplus väljaspool Eestit.
Hetkel tegutseb Ivo Nikkolo kaubamärgi all kümme kauplust, millest viis asub Eestis, kolm Leedus ja kaks Lätis. Brändi uusim pood avati naistepäeval Riia vanalinnas moele fokusseeritud Galerija Centrs keskuses.
„Lisaks oma brändi kauplustele on kaubamärk esindatud nn. multibränd kontseptsioonides Moskvas ja peatselt ka Ukrainas,“ täpsustas Milder ja lisas, et läbi hulgimüügipartnerite on väljund ka Venemaa ja Soome turule.
“Kui Baltika enam kui 3 aastat tagasi Ivo Nikkolo kaubamärgi omandas, siis oli see selge eesmärgiga laieneda väljapoole, sest Eesti turg on suhteliselt piiratud võimalustega,“ rääkis Milder. „Loogiline jätk oli laienemine nn. koduturgudele, milleks me Baltimaid peame. Huvi Ivo Nikkolo kollektsioonide vastu on Leedu ja Läti turul suur – meie lõunanaabrid oskavad hinnata Ivo Nikkolo omanäolist käekirja, hubast jaekeskkonda  ja personaalset teenindust.“   
Baltika ostis moedisainerilt Ivo Nikkololt temanimelise kaubamärgi ja firma OÜ Zik-Zak 18. septembril 2006. aastal.
Ivo Nikkolo kaubamärgi peadisainer on Eve Hanson, kes on ainsa moekunstnikuna kaks korda pälvinud Eesti olulisima moeauhinna, Kuldnõela.
Ivo Nikkolo jaemüük ulatus 2009. aastal 41,4 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 6 protsenti.
Ivo Nikkolo kaubamärk moodustas Baltika Grupi eelmise aasta jaemüügist 5 protsenti. Montoni osa jaemüügist oli 53, Mosaicil 33 ning Baltmanil 7 protsenti. Ülejäänud 2 protsenti jaemüügist andsid multibrändi poed, kus müüakse koos mitme Baltika brändi kollektsioone.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele