Kaubandus.ee  • 25. märts 2010
Jaga lugu:

Kauplustes kogub hoogu leivatoodete hinnaralli

Leiva- ja saiatootjad teevad suuremates jaekettides üksteise võidu hinnakampaaniaid, mis on tootjate tingitud jaekettide survest, kaupmeeste arvates on kampaaniate põhjuseks aga tihe konkurents tootjate vahel.

Fazer Eesti müügidirektor Kristjan Kongo ütles, et tingimused on karmistunud ja iga aasta ootab kaubandus hankijatelt paremaid tingimusi, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Paar aastat tagasi teenisid tootja ja kauplustekett saia- ja leivatoodete müümisel kasumit sama palju. Nüüd aga on Kristjan Kongo sõnul olukord selline, et kauplus teenib nii nagu vanasti, aga tootja peab leppima palju võiksema kasumiga. Hinnatundlikumaks muutunud tarbija sellest hinnasõjast aga ainult võidab.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt