Leiva- ja saiatootjad teevad suuremates jaekettides üksteise võidu hinnakampaaniaid, mis on tootjate tingitud jaekettide survest, kaupmeeste arvates on kampaaniate põhjuseks aga tihe konkurents tootjate vahel.
Fazer Eesti müügidirektor Kristjan Kongo ütles, et tingimused on karmistunud ja iga aasta ootab kaubandus hankijatelt paremaid tingimusi, vahendas "Aktuaalne kaamera".
Paar aastat tagasi teenisid tootja ja kauplustekett saia- ja leivatoodete müümisel kasumit sama palju. Nüüd aga on Kristjan Kongo sõnul olukord selline, et kauplus teenib nii nagu vanasti, aga tootja peab leppima palju võiksema kasumiga. Hinnatundlikumaks muutunud tarbija sellest hinnasõjast aga ainult võidab.
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.