Koolajoogid on eestlaste hulgas populaarsed. See segment pidas majanduslangusele väga hästi vastu, rääkis Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Anniky Lamp.
See suvi oli kõikidele joogi- ja jäätisetootjatele suurepärane ning ilm mõjutas kindlasti müüginumbreid, lisas Lamp väljendades arvamust, et Coca-Cola jookidele kujuneb ka sügis edukaks.
Aasta lõpp on Coca-Colale olnud alati eriti hea aeg, kuna bränd on end seostanud jõuludega. Ka tänavu toimub novembris ja detsembris Coca-Cola jõulukampaania.
Coca-Cola on endiselt koolasegmendi selge liider, moodustades segmendist pidevalt rohkem kui 75%. "Kindlasti jääb Coca-Cola ka edaspidi eestlaste lemmikkoolajoogiks ning armastatuimaks karastusjoogiks üldse," sõnas Lamp lisades, et hiljuti kuulutas Interbrand üheteistkümnendat aastat järjest Coca-Cola kõige väärtuslikumaks brändiks maailmas.
Alles hiljuti turule tulnud RC Cola edestab tootja A. Le Coqi andmeil tuntud koolabrändi Pepsit juba kahekordselt ja on tõusnud Eesti koolaturul teisele positsioonile. „Koolasegmendi liider Coca-Cola on suvel teinud palju hinnakampaaniaid, mis on taganud talle küll turuliidri positsiooni säilimise, kuid rahalises arvestuses on Coca-Cola kindlasti kaotanud," rääkis A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop.
"Meie ettevõtte poliitika on teiste toojate turuosa ja tegevusi mitte kommenteerida," vastas Lamp küsimusele, kas ning miks on RC Cola Coca-Colalt ja Pepsilt turgu ära võtnud.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.