• 05.10.10, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nycomed: private label annab lisaväärtuse firmale, mitte ravimile

Ma ei tea, et private label annaks tootele mingit lisaväärtust peale keti enda mainekuse, ütles ravimitootja Nycomed Sefa AS juht Ants Nurk.
„Eks private labelid ikka avaldavad sellist mõju, et see lööb hinnad alla – nende mõte on odav hind ja ostjate meelitamine, nii nagu iga valdkonna kaubanduses. Aga ravimivallas ma seda päris õigeks ei peaks,“ rääkis Nurk.
Ta lisas, et see tekitab väga palju põhjendatud ja põhjendamata küsimusi üldse ravimite hinnas ja kvaliteedis, et miks siis ühed on kallid ja teised on odavad, kuidas on see võimalik. „Aga eks ravimikaubanduses või üldiselt kaubanduses on ikka nii, et kui keegi teenib rohkem, siis keegi teine jälle vähem. Ning ma ei tea, et private label annaks tootele mingit lisaväärtust, peale keti enda mainekuse,“ märkis ta.
Private labelid on tema sõnul ravimiturul delikaatne teema. Nurk sõnas, et  tema pole kusagil maailmas private labelit ravimina näinud. „Kui see oleks üldlevinud ja et me oleks viimased, kes seda tegema peavad, aga tundub, et me oleme pigem esimesed. Ning tahame tarbekauba mainet anda ravimile, aga see pole päris sama asi nagu toidulisandid,“ sõnas ta.
„Senini teiste apteekide omatooted meid mõjutanud pole, me pole veel üheski projektis osalenud. Me peame läbirääkimisi, et Nycomedi private labeli tooteid toota, aga sellel pole veel väljundit olnud. See on nii algstaadiumis, et meil pole täna selle kohta otsust," nentis Nurk. "Kui konkurents seda nõuab, siis me peame seda tegema, aga pioneerid me siin ka olla ei taha," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele