Kaubandus.ee  • 19. oktoober 2010
Jaga lugu:

Briti hotelli- ja pubioperaatori kasum kasvas 59%

Suurbritannia suurima hotelli- ja restoraniketi operaatori Whitbreadi esimese poolaasta kasum kasvas aastaga 59 protsenti, kuna hinnatundlikud ärireisijad suurendasid käivet Premier Inni säästuhotellide üksuses.

Puahaskasum kasvas mulluselt 73,1 miljonilt naelalt 116 miljonile. "Kuigi majandusväljavaade jääb ebaselgeks, oleme meie kindlad eelolevas majandusaastastas," ütles juhatuse esimees Alan Parker Bloombergi teatel. Ta lisas, et Whitbread on valmis suurendama hotellide ja restoranide avamisi.

Whitbreadi Premier Inn, kus toa hind algab 29 naelast, meelitab ettevõtteid, kes soovivad reisikulusid kärpida. Selle üksuse võrreldav ruumide täituvus oli 79%, kasvades üheksa protsendipunkti võrra. Premier Inni kolme aasta eesmärk on tõsta täituvus 80%-le.

Ettevõtte Costa Coffee üksuse ärikasum kasvas 56 protsenti, kuna avati 116 müügikohta.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt