Kaubandus.ee  • 25. oktoober 2010
Jaga lugu:

Räägi oma kogemusest: telefonivestlus tõi arve?!

Tänane Äripäev kirjutab, et Soomes ärivõtete pärast kohtu all oleva ärikataloogi Directa Eesti haru sajad kliendid on pahased Directa lepingute sõlmimise viisi pärast - telefonis müügiagendiga vestlemise tulemus on leping portaalipidajaga ning arve andmete portaali registreerimise eest.

Kirjuta kommentaar, kas sul on olnud sarnane kogemus olnud mõne teenusepakkujaga, et pärast telefonivestlust saabub arve ning halvemal juhul tuleb veel tegemist teha ka inkassoga.

 

 

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt