Autor: Kaubandus.ee • 25. oktoober 2010

Räägi oma kogemusest: telefonivestlus tõi arve?!

Tänane Äripäev kirjutab, et Soomes ärivõtete pärast kohtu all oleva ärikataloogi Directa Eesti haru sajad kliendid on pahased Directa lepingute sõlmimise viisi pärast - telefonis müügiagendiga vestlemise tulemus on leping portaalipidajaga ning arve andmete portaali registreerimise eest.

Kirjuta kommentaar, kas sul on olnud sarnane kogemus olnud mõne teenusepakkujaga, et pärast telefonivestlust saabub arve ning halvemal juhul tuleb veel tegemist teha ka inkassoga.

 

 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354