• 15.12.10, 17:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skypark Estonian Airist: lepingu rikkumine on inetu

Skypark OÜ juhatuse liikme Alar Kajari sõnul ei pannud nad Cherry pakkumisele piirangut omal ajal seepärast, et väga inetu oleks olnud, kui nad oleksid poole pealt öelnud, et paneme nüüd ostmise võimaluse kinni.
Kajari sõnul tuli neile ka väga suure üllatusena 23. novembril batuudikekusesse müüdud 4463 vautšerit.
„Algul prognoosisime 600-700 tükki ära müüa, aga siis juba hommikul vaatasin, et oli müüdud 700 vautšerit," kommenteeris Kajar oma kogemust Cherry.ee ostukeskkonnaga. Kajar prognoosis tol hetkel, et õhtuks tuleb ehk 500 veel juurde, aga üle 4000 ei osanud ta oodatagi.
Ühtegi piirangut Skyparki pakkumisel ei olnud. „Me ei pannud ei ühele inimesele piirangut ega kogu vautšerite kogusele piirangut,“ lausus Kajar.
Kajari sõnul ei pannud nad piirangut seepärast, et leping oli sõlmitud Cherryga.
„Väga inetu oleks olnud, kui oleks poole pealt öelnud, et paneme nüüd kinni,“ lausus ta.
Kui kohe alguses limiiti ei määra ja seda summat endale kindlaks ei tee, mida oled nõus reklaamiks välja maksma, on poole pealt seda inetu teha, lisas Kajar.
„Tuleb tunnistada, et eile ise vaatasin Estonian Airi pakkumist Cherry lehel ka töö juures, kui oli umbes müüdud 4000 ning mõtlesin, et lähen koju, räägin naisega, et äkki tahame kuhugi sõita,“ rääkis Kajar.
„Eks see allahindlus on päris suur ja ettevõtte kaotab päris palju raha, kuid tuleb arvestada, et see on väga suur reklaam, mida sealt vastu saad,“ märkis Kajar.
Skypargi kogemusega Cherry.ee-s on Kajar ülirahul ja vautšeri ostjate külastused jätkuvad veel siiamaani. „Kuna müüdi nii palju vautšereid, pikendasime me kuu aja võrra kasutusaega, et inimesed saaksid rahulikult tulla hüppama ja et säiliks ka kvaliteet,“ kommenteeris Kajar.
Kajari arvates on see üllatav, et Cherry suudab nii laialdast reklaami teha.
Skyparki poole on pöördunud ka teised vautšereid müüvad ettevõtted, aga nad ei oska nii hästi ennast müüa, lisas ta.
„Cherry esindaja on väga professionaalne, tegutseb kiiresti ja korrektselt, teised tunduvad selles valdkonnas nikerdajad, mütsiga lööjad,“ märkis Kajar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele