MarkIT tutvustas neljapäeval IT-toodete hankekeskkonna kasutajasõbralikuks muudetud versiooni M3, millega soovitakse lähema 5-6 aastaga saavutada 100 miljoni eurone aastakäive.
"Tänane uuendus annab markIT-le tipptasemel disaini ja kasutajaliidese," rääkis MarkIT Holdingu juht Andres Agasild KUMUsse kutsutud klientidele.
Praeguseks on MarkIT integreerunud kõigi Euroopa riikide suurimate hulgiladudega ja pakub reaalajas 225 000 toodet,. Iga päev tehakse andmebaasis hindadele ja laoseisule 2 miljonit uuendust, et pakkuda ostjaile värskeimat informatsiooni. Suurem osa infovahetusest MarkIT keskkonnas on automaatne.
MarkIT teenused on saadaval 23 riigis. Selline rahvusvaheline ulatus võimaldab pakkuda tsentraalset tellimust ja lokaalset tarnet, rääkis Agasild. IT-kaubad veetakse tellija näidatud aadressile juba järgmiseks tööpäevaks.
"See on väärtuspakkumine, mida vähesed ettevõtted kogu Euroopas saavad välja öelda," kommenteeris Agasild. "Järgmine ilus suur number on saada käibeks 100 miljonit eurot ja teha seda 100 inimesega."
Agasild ütles, et nende eesmärk on olla parim e-kommertsi ettevõte. MarkIT praeguste Euroopa konkurentide aastakäive on 500-700 miljonit eurot. "Me ei taha kasvada nii suureks, et muutuda ebaefektiivseks," sõnas Agasild. "Tahame saavutada samasuguse efektiivsuse kogu Euroopas, nagu meil on Eestis."
Praegu töötab MarkITis 60 inimest. Järgmiseks tööpäevaks toimetas MarkIT Eestis tellitud kaubad kohale juba 2003. aastal.
MarkIT Holding teenis 2010. aastal 429,5 miljoni kroonise käibe juures 0,5 miljonit krooni kasumit. 2009 oli konsolideeritud käibeks 302,8 miljonit ja kahjumiks 8,2 miljonit krooni.
MarkIT Holdingu tütarfirma MarkIT Eesti käive oli mullu 190,8 miljonit ja kasum 14,8 miljonit krooni. 2009. aastal oli käibeks 132,1 ja kasumiks 8,1 miljonit krooni.
MarkIT Holdingu omanikeks on Jaan Pillesaar (30,86%, läbi JPF Holdingu), Ambient Sound Investment (22,38%) ja 11 kaasomanikuga Stars En Prix (39,08%). 14,05% Stars En Prixist kuulub Andres Agasillale.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.